You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
בשידור ישיר - משחקי הכרעה מהנוער ונערים א'
אין להן פרבילגיה למעוד. שחקני קבוצות נערים א' של מכבי נתניה ומכבי ת"א (צילום תמונות בכתבה זו: לילך וייס רוזנברג, שחר גרוס וראובן שוורץ)

בשידור ישיר - משחקי הכרעה מהנוער ונערים א'

אפליקציית וערוץ השידורים של ההתאחדות לכדורגל יעבירו בשידור ישיר את משחקי ההכרעה בליגות המשנה לנוער ובליגת העל לנערים א'. מה בתפריט? הפרטים בכתבה

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

סופ"ש על כל הקופה בליגות המשנה לנוער ובליגת העל של שנתון נערים א'. שורה של משחקים מכריעים ישודרו באפליקציית וערוץ השידורים של ההתאחדות לכדורגל, לצד משחקים מאותן ליגות שבהן הקבוצות משוחררות מלחצים. בעוד שבמחוז הדרומי של הליגה הלאומית לנוער המאבק הוא על האליפות וכרטיס העליה, בצפון המבט הוא לתחתית לאחר שבית"ר טוברוק נתניה הבטיחה את זכייתה באליפות ואת ההעפלה לליגת העל, ומכבי הרצליה הבטיחה את מקומה במשחקי המבחן על העליה לליגת העל. בליגת העל של שנתון נערים א' הפוקוס הוא על מאבק האליפות. כדי להוריד את אפליקציית ההתאחדות,לחצו כאן , כדי להתחבר לערוץ השידורים האינטרנטי,לחצו כאן .

הערב (חמישי), בשעה 20:30, ייערכו במקביל שני משחקי ההכרעה בצמרת לאומית דרום. הפועל פ"ת, שמוליכה את הטבלה ביתרון של שתי נקודות, תארח את א.ס "האדומים" אשדוד - שמדורגת במקום ה-11 בטבלה, בעוד שהפועל ירושלים תתארח אצל סקציה נס ציונה - שמדורגת במקום ה-10. במידה והפועל פ"ת תנצח היא תבטיח את זכייתה באליפות ואת ההעפלה לליגת העל, בעוד שהפועל ירושלים תמשיך למשחקי הפלייאוף מול מכבי הרצליה. במידה והפועל פ"ת לא תנצח, הפועל ירושלים תוכל לחגוג עליית ליגה רק במידה ותנצח, שכן במצב של תיקו במשחק של הפועל פ"ת מול אשדוד וניצחון של ירושלים בנס ציונה, הפועל ירושלים תזכה בכל הקופה בזכות יחס שערים עדיף. להפועל ירושלים זהו משחק שני ב-48 שעות, לאחר שביום שלישי ניצחה 3:4 את משחק החוץ מול מכבי יבנה.

יהונתן חסון בפעולה (ראובן שוורץ)


בליגת העל של שנתון נערים א' ייערך המחזור הלפני אחרון. שבמוקד המשחקים שישוחקו בשבת הקרובה בשעה 11:00 ובהן ייקחו חלק שתי הטוענות לכתר האליפות: מכבי ת"א - שניצחה 2:4 את משחק העונה מול מכבי נתניה, תארח את הפועל רעננה - שביום שלישי האחרון ניצחה אותה בתוצאה 0:1 במשחק חצי גמר גביע המדינה. מכבי נתניה תתארח אצל עירוני קרית שמונה - שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה.

דניאל דאפאאה (לילך וויס-רוזנברג)

במוצאי השבת הקרובה ייצאו לדרך בשעה 20:30 שלושה משחקים בהשתתפות קבוצות, שטרם הבטיחו את הישארותן בליגה. שניים מהמשחקים ישודרו. הקבוצה שתסיים אחרונה תשחק במשחק המבחן על מקום בליגה מול איחוד בקה (21/5, אצטדיון עילוט, שעה 19:00). המצב בתחתית הטבלה: מכבי צור שלום/קרית ביאליק במקום האחרון בטבלה עם 18 נקודות, הפועל הרצליה מקום אחד מעליה עם 19 נקודות - מספר נקודות זהה לזה של מכבי קרית אתא - לה יתרון של שער אחד ביחס השערים, מכבי אחי נצרת מדורגת במקום ה-11 עם 20 נקודות. המשחקים שיועברו בשידור: מכבי קרית אתא - בית"ר טוברוק נתניה, מכבי צור שלום - מכבי אחי נצרת. המשחק בו תארח עירוני נשר את הפועל הרצליה לא ישודר.

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? צפה בסרטון ולחץ כאן


חגיגת גביע בשידור ישיר יוצא לדרך

חגיגת גביע בשידור ישיר יוצא לדרך

חדש באתר

ערוץ השידורים האינטרנטי והאפליקציה של ההתאחדות לכדורגל יעבירו בשבוע הקרוב את משחקי גמר הגביע מטרום א' ועד נערים ב'. הלו"...